טלפון: 074-7087-111

פקס: 073-742-9863

כתובת: אלוף דן לנר 6 תל אביב

תקנות כיבוי אש ספרינקלרים

תקנות כיבוי אש ספרינקלרים

עסקים הנדרשים להחזיק ברישיון עסק צריכים לעמוד בתקנות המחמירות של שירותי הכבאות וההצלה בישראל. לעיתים, הדרישה לעמוד בתקנות המחמירות היא המכשול העיקרי לקבלת הרישיון לעסק. בכדי לעמוד בתקנות כיבוי אש ספרינקלרים בפרט ובתקנות כיבוי וגילוי אש בכלל, כדאי לקבל ליווי וייעוץ מקצועי של מומחים בתחום מערכות לכיבוי וגילוי אש. גם החברות להתקנת מערכות לכיבוי אש צריכות לעמוד בתקנים מחמירים של מת"י ( מכון התקנים הישראלי) ובכך הן מעמידות את רמת המערכות של בתי העסק לרמה הגבוהה ביותר.

תקן ת"י 1596 למערכת מתזים

אחד התקנים הרלוונטיים למאות אלפי עסקים בישראל הוא תקן ת"י 1596 המתייחס למערכות מתזים אוטומטיות המחוברות לצנרת מים ולתחזוקה של המערכות הללו באופן שוטף. בכדי לעמוד בתקן 1596 יש לבצע תכנון מדוייק ולבדוק מהו גודל המבנה ודרישות הבטיחות שלו. אם כן, חשוב לבצע זאת בליווי אנשי מקצוע ולהכין את בית העסק לעמידה בתקנות המחמירות של שירותי הכבאות וההצלה.

תקנות כיבוי אש למבנים מסחריים

מבנים מסחריים בהם נמצאים עובדים במשך שעות היום או מבנים המגיעים אליהם לקוחות ואורחים, צריכים לעמוד בתקנות כיבוי אש על מנת שיהיה להם רישיון לעסק. גם בתי עסק במבנים מסחריים קיימים צריכים לעמוד בתקנות ולבצע בדיקות תקינות למערכות כיבוי אש באופן שוטף.

עמידה בתקנות כיבוי אש לעסקים –  איך עושים זאת?

בכדי שתעמדו בתקנות כיבוי אש לעסקים בצורה הטובה ביותר, מומלץ שתקבלו ליווי מקצועי מצוות המומחים של חברת יהודה ב. מערכותחברת יהודה ב. מערכות פועלת כבר מעל ל-20 שנה עם צוות מקצועי ומיומן המספק שירות למאות עסקים בכל רחבי הארץ. עמידה בתקנות כיבוי אש ספרינקלרים ומערכות כיבוי אש היא אתגר לא פשוט לכל בית עסק ולכן, בכדי לבצע זאת בצורה הטובה ביותר ולמנוע עיכוב בקבלה או חידוש רישיון העסק, זה הזמן לפנות למומחים של חברת יהודה ב. מערכות.
חברת יהודה ב. מערכות מציעה לכם ייעוץ ליישום תקנות כיבוי אש ספרינקלרים

לתיאום ביקור של הצוות המקצועי של חברת יהודה ב. מערכות בבית העסק שלכם, השאירו את פרטי בית העסק שלכם באתר החברה או התקשרו כבר עכשיו ישירות לצוות חברת יהודה ב. מערכות!

אנא דרגו את המידע

צרו עמנו קשר

מערכת צינורות לכיבוי אש

מערכות כיבוי אש

התקנת מערכות כיבוי אש התקנת מערכות כיבוי אש בשנים האחרונות הפכה לסטנדרט במבנים ציבוריים והינה תנאי הכרחי במבני ציבור, לשם קבלת רישיון הפעלה או רישיון

קרא עוד »
מערכת צינורות כיבוי

תכנון מערכת מתזים

כאשר בונים מבנה חדש בעיקר אם מדובר על מבנה המיועד לאכלוס משרדים, מרכז מסחרי או בניין מגורים מעל ל- 8 קומות אחד מהנושאים אותם לוקחים

קרא עוד »
דילוג לתוכן